viernes, 26 de octubre de 2007

SEXO TÁNTRICO


Na teoría tántrica, a integridade moral da muller carece de mácula (ao contrario que en moitas outras culturas pasadas e presentes). Mírase a muller como fonte de enerxía vital e orixe da vida. Deste xeito, promociónanse os valores ou cualidades femeninas de todo ser humano.

Non se basean estas crenzas na oposición de contrarios, así non se fai distinción entre o feo e o fermoso, o puro e o impuro...respétase todo e a todos por igual, dotando ao ser humano de idéntica libertade.



Neste contexto de igualdade home-muller o sexo tántrico móstrase como un camiño inesgotable de pracer. Parafraseando a Kavafis, non importa chegar senón o que podes atopar polo camiño.
Perderse nas reviravoltas da seara máis longa, subirmos e baixarmos pola orografía do corpo amado e saborear os perfumes do tempo detido.

Din que o sexo tántrico é a fonte da eterna xuventude.





Bo fin de semana a todos/as.


PD: absterse fuguillas e os de "aquí te pillo aquí te mato"

10 comentarios:

carrascus dijo...

Mmmmm... no sé, no sé... no me termina de convencer. Y sobre eso de la eterna juventud, vale, puedes ponernos de ejemplo a Sting, pero por contra ahí tienes (no sé si eres aficionada al fútbol) a Cañizares, otro de los conocidos tántricos... que últimamente está tela de viejo, se le caen los balones de las manos, y le cuelan goles de tó los colores... eso es que está viejo y descentrado, no? jejejeje...

lula fortune dijo...

Cañizares tántrico? Primera noticia: será tantrico. Je, je.

Lula Fortune dijo...

Pregúntale a la señá Carrascus, a ver qué opina. Besos tant ricos.

nancicomansi dijo...

EStooooooooooo...yo casi que prefiero la espontaneidad, mira...
incluso la torpeza que se produce fruto del deseo incontenible...
Lo otro me parece un poco como practicar gimnasia, así de frio...

Lula Fortune dijo...

Pues todo lo contrario...es un fuego que arde en un interminable frenesí frente a un fuego de artificio que se desvanece en unos segundos. Es la diferencia entre paladear sin prisas un plato cocinado con esmero y atracarse con un plato de comida rápida. En fin, para gustos se pintan colores y en la variedad está el gusto. Así que mientras guste, ¿qué importa lo demás?. Un beso a fuego lento

arume dos piñeiros dijo...

Amiga Lula: levo desde o venres que lín o seu post con esa postura tántrica que pon de segunda ilustración. Cánto teño que esperar para chegar á primeira?

apicultor dijo...

Tántrico... o que se di tántrico en sentido estrito, non lle sei moi ben como é.

Ora, outra cousa diferente é tomarse as cousas co seu debido tempo e co seu propio "tempo". Aí... ímolo levando como mellor podemos e sabemos.

lula Fortune dijo...

Chámalle X (nunca mellor dito, dado o tema) o importante é ser feliz. Moitos bicos, Api.

Arume, acouge home, que se vai mancar :)

MK dijo...

Todo es ponerse , en esta vida.
Y el ejemplo de Sting no está mal para pensárselo.Hace tiempo escuché unas declaraciones de su mujer y llegué a la conclusión de que era una pareja que no se aburria nada de nada en este aspecto.Y eso es importante.

occam dijo...

Non acerto a imaxinar como alguén se pode aburrir de sexear (o sexa, facer sexo). E tanto me ten que sexa tántrico ou massai (dando chimpos mentra se ulula) a forma que adoiten para facelo. É unha rutina que non cansa.

Por outra banda a min sempre me dan que pensar ese tipo de declaracións que tentan de provocar a admiración en quen as escoita. Refírome o de 7 sen sacala, polvos de 4 horas enganchados e demáis sexo atlético